איך מחושבת תקופת המחלה לעובד במשכורת גלובלית?

|

גלובלי-כיצד ימי מחלה מגיע?

רחל 11/08/09
האם כשרשום משכורת גלובלי זה שקול לעובד במשכורת ע"פ הגדרת החוק? "עובד-במשכורת" - עובד שעיקר גמול עבודתו משתלם על בסיס של חודש או של תקופה ארוכה יותר;
"תקופת מחלה" תחושב לפי הוראות אלה:
(1) לגבי עובד במשכורת - תהא תקופת המחלה כל ימי מחלתו, לרבות ימי מנוחה שבועית וחגים האם אני אמורה לקבל שכר מהיום ה-1 למחלה?

מחלה

עו"ד רענן קריב מנהל 11/08/09
כן, והתשלום הוא לפי החוק: יום 1 0, ימים 2-3 חצי ומהיום הרביעי מלא שהוא 75% מהשכר.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן