מה האחוזים שהעובד והמעביד מפרישים בביטוח מנהלים?

|

ביטוח מנהלים

דפנה 05/08/09
שלום, אשמח לדעת מה אומר החוק לגבי ביטוח מנהלים בדגש על מה האחוז שהעובד אמור להפריש ומה המעביד? תודה

החוק לא עוסק בביטוח מנהלים

עו"ד רענן קריב מנהל 06/08/09
פוליסות ביטוח מנהלים מורכבות בדרך כל מ-5% מעביד, 5% עובד, 8.33% פיצויים ו-2.5% אובדן כושר עבודה ע"ח המעביד.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן