עובד או מעביד?

|

דמי טיפול ארגוני

ק.א 27/07/09
האם יכולים לגבות ממני דמי טיפול ארגוני רטרואקטיבית על מספר שנים שלא ניכו לי?

עובד או מעביד?

עו"ד רענן קריב מנהל 27/07/09
אם אתה עובד, פנה לועד העובדים ולאיגוד המקוצועי הרלוונטי. אם אתה מעביד - כן.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן