זו שאלה לחשב שכר/רואה חשבון, לא לעו"ד

|

חישוב פיצויי פיטורין לפני 31-10-93

יצחק 13/07/09
מיום 1-2-90 ועד יום 31-1-2006 עבדתי 100%משרה.
מיום 1-2-2006 עבדתי 50% משרה. פוטרתי ביום 30-06-09.
השכר האחרון ברוטו 4761 ש"ח.
עד 31-10-93 הופרשו 12% לפנסיה מקיפה. לטענת המעביד 12% אילו הופרשו כולן לפיצויי פיטורין ולא רק שאיני זכאי לפיצויי פיטורין על תקופה זו אלא שאף הורידו לי מן הפיצויים שמגיעים לי כ 40000 ש"ח (הערך לפדיון של ההפקדות). קבלתי את חישוב הפיצויים המעביד וצילום תדפיס ח-ן קג"מ. מחישוב זו מתברר כי המעסיק לא הפקיד כלל לפנסיה עבור אותה תקופה. האם החישוב פיצויי פיטורין תקין?

זו שאלה לחשב שכר/רואה חשבון, לא לעו"ד

עו"ד רענן קריב מנהל 13/07/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן