האם אני זכאית לימי חופשה בתשלום בעקבות חתונה לפי החוק בישראל?

|

דחוף עזרה!! חופש בעקבות חתונה

חני 09/07/09
התחתנתי. האם אני זכאית לימי חופשה בתשלום עקב החתונה?
שמעתי שיש 3 או 4 ימי חופשה שמגיעים לי.. האם זה נכון? ואם כן, מכוח איזה חוק?
אני עובדת בשכר גלובאלי...
אודה לתשובה מלאה ומהירה..
תודה רבה רבה..

מזל טוב

שיר ורד 10/07/09
מדינת ישראל איננה רואה סיבה למתן חופשה עקב ארועים משפחתיים (למעט אבל), ישנם הסכמים אישיים או קיבוציים בהם ניתנו הטבות לארועים כאלו.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן