האם ניתן להוריד שכר במהלך תקופת ההודעה לפני פיטורין?

|

הורדת שכר ואח"כ פיטורין

שאול 02/07/09
נתונים:
30.04.09 -> הודעה בדבר הורדת שכר של 20%.
ההורדה אמורה להכנס לתוקפה ממשכורת חודש יוני – כלומר כעבור חודשיים מיום ההודעה. לא חתמתי על שום מסמך אשר מעגן זאת. לא קיבלתי שום סיכום בכתב.
30.06.09 -> הודעת פיטורין.
עפ"י חוזה יש לי הודעה מראש של חודשיים.
עד לרגע הודעת הפיטורין, קיבלתי שכר ללא הורדה, משום שהוא הודיע לי ב- 30.06 – עדיין בתוך חודש יוני. (משכורת יוני נכנסת רק ב- 10 לכל חודש).

ביקשתי להמשיך את תקופת ההודעה, ואת חודש יוני לפי התנאים לפני ההורדה.

השאלה: האם לפי החוק הוא יכול להוריד לי עכשיו, בחודשיים האחרונים? (למעשה שלושה חודשים, כי אני כוללת את משכורת יוני אשר אמורה להכנס ב- .10.07.07

כל הורדה תפגע גם בחישובי הפרשות
(ככל הידוע לי אני לא חתומה על סעיף 14)
וגם במידה ואגיע ללשכת האבטלה, החישוב נעשה לפי תלושי שכר אחרונים.
תודה מראש

הורדת שכר- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 03/07/09
לא. ובכל מקרה למען הסר ספק כתבי לו כי אינך מוכנה להורדת השכר ובכל מקרה את החישטב יש לעשות לפי השכר הקבוע הקובע ערב פיטורייך - דהיינו השכר לפני ההורדה

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן