כן, דמי חופשה

|

תשלום על ערב חג

איילת 02/06/09
שלום. במקום עבודתי, בו אני עובדת מדצמבר 2008, סוגרים את המקום בערבי חג. אני אמורה לעבוד בין השעות שתיים לשבע . האם מגיע לי לקבל תשלום עבור ערבי חג שנופלים על ימי עבודה שלי והמקום סגור בהם?

כן, דמי חופשה

עו"ד רענן קריב מנהל 02/06/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן