איך מחשבים את תקופת האכשרה לדמי אבטלה על פי נתוני עבודה?

|

חישוב תקופת האכשרה לדמי אבטלה

ש.נ 23/06/10
שלום רב
אבקש חוו"ד לזכאות ימי ההכשרה לקבלת לדמי אבטלה
הנתונים הינם :
התחלת עבודה 11.10.09
סיום עבודה 12.10.10
לפני תקופה זו לא עבדתי 8 חודשים

תקופת אכשרה לדמי אבטלה

אורנה 23/06/10
שלום לך,

חסר מידע בשאלתך,האם מדובר בעובד בשכר חודשי/יומי(שעתי).
האם עבדת כעובד בשכר יומי/שעתי לפחות 18 ימים בחודש?
האם עבדת בשכר חודשי חודש עבודה מלא?

להבנת החישוב בדוק כך:

לעובד בשכר יומי שעתי 18 ימי עבודה בחודש ומעלה,
לחשב לפי 25 ימים*12=300 ימים נדרשים,
שאר הימים נלקחים כמות שהם.

לעובד בשכר חודשי החישוב נערך לפי 30 ימים*12=360 ימים נדרשים
כל חודש עבודה מלא(22,23 ימים וכדומה...בחודש לחשב 30 ימים)
שאר הימים לחשב כמות שהם.

ראה בהרחבה תנאי הזכאות:
http://www.btl.gov.il/benefits/Unemployment/Pages/default.aspx

השאלה היא עתה,האם חוזה העבודה מסתיים בחודש 10/2010?

כדי לשמור על תקופת האכשרה לדמי אבטלה(שהיא ממש גבולית),
יש להרשם בשירות התעסוקה,מייד עם הפסקת העבודה לקיבוע הזכאות.

בהצלחה.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן