האם ניתן לבקש צו פינוי לפני קבלת פסק דין בתהליך פינוי נכס מושכר?

|

פינוי נכס מושכר

אלונה 06/03/10
שלום, אני נמצאת בתהליך פינוי נכס שנמצא בבעלותי. לפני כשבוע הגשתי כתב תביעה לפינוי לבית המשפט ואני ממתינה 30 יומים יום בו אקבל פסק דין. שאלה- האם ניתן להגיש בקשה לקבלת צו פינוי כבר עכשיו או שצריך להמתין לקבלת פסק דין ופתיחת תיק בהוצעה לפועל? אודה לתשובה מהירה.

פינוי מושכר

|עו"ד עזרא שרון 07/03/10
עליך להמתין לסיום ההליכים המשפטיים. פסק הדין איננו אוטומטי.
אני מקווה שהגשת את התביעה באמצעות עו"ד ובהליך הנכון והמזורז של תביעות פינוי.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן