איך ניתן לבצע הפרדה בין שני בניינים שנבנו על ידי אותו קבלן?

|

הפרדת שני בנינים

מרקוס 24/01/10
שני הבנינים,שנבנו עלידי אותו קבלן,אך הקרקע שייכת בחלקים שווים ל שני בעלים שונים נמצאים על אותו גוש וחלקה.כיצד ניתן לבצע הפרדה? הדבר נחוץ לצורך רישום בטאבו.{בבית השני יש בעיות שונות}
. תודה מראש

הפרדה של שני בניינים

|עו"ד עזרא שרון 25/01/10
יש לבחון האם ניתן לבצע פרצלציה בין שני הבניינים ו/או רישום בית משותף נפרד או מאוחד לגבי בניינים אלו.
יש לפנות לייעוץ אצל עו"ד.


בברכה,
שרון עזרא, עו"ד
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן