מי שחתום על הסכם הבלעדיות הוא אשר מחוייב למשרד התיווך

|

שאלה בקשר לתיווך

גלית 15/12/09
היי רציתי לשאול על מקרה של דירה שאני רוצה לקנות ונמצאת בבלעדיות אצל משרד מסויים . הגעתי לדירה במקרה דרך מכר של בעל הדירה ולא דרך משרד התיווך , המוכר אמר שיש בלעדיות לעוד 5 חודשים , השאלה שלי האם מבחינה חוקית אני חייבת לעבור דרך משרד התיווך ולשלם להם ? או שיש אפשרות שרק המוכר משלם?
תודה:)

מי שחתום על הסכם הבלעדיות הוא אשר מחוייב למשרד התיווך

עו"ד זהר ארד מנהל 16/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן