מהן הזכויות שלנו לגבי הנכס כאשר בעל הבית נעלם?

|

בעל הבית נעלם

טובה 12/12/09
הסיפור הוא כזה : סבא וסבתא שלי גרו בבית בדמי מפתח - כיום הם כבר לא בחיים - מזה 30  שנה אין שום קשר עם בעל הבית וכמובן שגם אנחנו לא משלמים לאף אחד - ככל הנראה
הם גרים בקנדה - לפי מה שידוע לי בן משפחה של בעל הבית צץ ב 1988 - אבל
מאז לא שמענו מהם . הבית כמובן מתוחזק ע"י המשפחה - וכל פעם גר שם מישהו אחר .
מה הזכויות שלנו לגבי הנכס ? והאם יש איזשהוא דרך שנוכל לקבל בעלות על הנכס ?תודה

בעלת הבית

|עו"ד גיא פרבמן 12/12/09
בעלות לא תוכלו לקבל אלא אם תרכשו את הדירה.
מעמדכם הינו של דייר מוגן ולא שום זכות קניינת אחרת
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן