נא לפנות לפורום ביטוח לאומי

|

הנחה בהיטל השבחה ומס שבח

סמי 07/12/09
נכה בשיעור של 75% ומקבל קיצבת נכות מלאה מהמל"ל האם הוא זכאי להנחה כלשהיא בהשבחה או מס שבח
אשמח מאוד לקבל תשובה מהירה

נא לפנות לפורום ביטוח לאומי

עו"ד זהר ארד מנהל 08/12/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן