0

שאלות היום

0

תשובות השבוע

0

סה”כ תשובות באתר

הפסקת טיפולים עקב הריון

| 3
הפסקת טיפולים עקב הריון
ברקת 08/02/10

שלום,
לפני פחות משנה בערך סגרתי עסקה בנוגע לטיפולי הסרת שיער במכון מסויים.
לפני ביצוע העסקה שאלתי במפורש את מנהלת המקום מה קורה במידה ואני נכנסת להריון בתקופת הטיפולים מאחר וידעתי מראש שאני ארצה בהריון במהלך התקופה – ואותה מנהלת אמרה לי בפה מלא כי אין שום בעיה עם זה ושזה בכלל לא מסוכן כי זה לא לייזר וזאת שיטה טובה יותר
ושהרופא שלהם יכול לאשר את זה ושאין לי בכלל מה לדאוג – רק שאני צריכה להודיע להם כשאני אהיה בהריון כדי שיידעו להחליש את עוצמת המכשיר בהתאם.
ואז כשראיתי שבחוזה ההתקשרות אכן אין שום אזכור לכך שבזמן הריון לא ניתן לבצע טיפולים או בכלל כל אזכור בנוגע להריון – האמנתי למנהלת וסגרתי את העסקה.
לפני כחודש לערך (לאחר 5 טיפולים בלבד מתוך כ-12 ואם עדיין נותר יותר מ-20 אחוז שיער הם אמורים להמשיך ללא תשלום נוסף) אכן נקלטתי להריון וכשבאתי להודיע על כך למנהלת כדי שיידעו להחליש את עוצמת המכשיר בטיפולים הבאים שלי – הסתבר לי מאחת המטפלות כי הם לא עושים טיפולים לנשים בהריון ולא לוקחים אחריות כזאת למקרה שיקרה משהו אז אני צריכה "להקפיא את הטיפולים" עד אחרי הלידה וכשאמרתי לה שלפני שסגרתי את העסקה שאלתי במפורש את המנהלת על כך ושהיא אמרה שזה בכלל לא בעיה ואין לי מה לדאוג
היא אמרה לי – "בגלל זה פיטרו אותה כי היא היתה אומרת לאנשים מה שהם רצו לשמוע רק כדי לסגור עסקאות".
ואז הסתבר לי שהיא כבר פוטרה ובמקומה יש מנהלת אחרת.
לכן השאלה שלי היא כזו – למה אני אמורה להקפיא את הטיפולים? אם החברה תפשוט רגל בזמן הזה? מה עם כל הכסף ששילמתי? ולמה הייתי צריכה לעבור 5 טיפולים כואבים של שעות סתם שעדיין לא הראו תוצאות , נאלצתי לקחת שעות חופש מהעובדה בשביל זה ושעכשיו הכל יחזור וכאילו לא עשיתי כלום בגלל שהציגו לי מצג שווא שגרם לי לחתום על העסקה הזו?
והכי חשוב איך יכול להיות שבחוזה ההתשרות אין כל סעיף המזכיר לרגע את עניין ההריון ושלא מבצעים טיפולים בזמן ההריון ?
לדעתי זאת פשוט הטעייה מכוונת של הלקוחות!!!!
לפיכך, אני מעוניינת ללכת ולדבר עם המנהלת החדשה ולהסביר לה את כל העניין ואף לדרוש את כספי בחזרה שמסתכם באלפי שקלים כאשר חלק מהתשלומים כבר בוצעו וחלק קטן עתיד לרדת בחודשים הקרובים.
רציתי לדעת מה עמדת החוק בעניין שכזה.
אשמח אם תחזיר תשובה בהקדם.

התייחסות
איציק {} 08/02/10
שלום רב,
ראשית, מזל טוב על ההריון ושיהיה בהצלחה!
מה שלדעתי עליך לעשות כרגע, זה לנהל שיחה מוקלטת עם אותה אחת שאמרה לך ש"בגלל זה פיטרו את אותה מנהלת..." ולגרור אותה לכך שתודה בכך שוב. שרייני גם שיחה עם המנהלת החדשה. לאחר מכן שגרי מכתב רשום ובו תבקשי לבטל את העסקה בשל הטעייה באינפורמציה הראשונית שקיבלת מפי המנהלת שפוטרה. בקשי את ביטול העסקה כולל תשלומים ששולמו וכן עגמת נפש. אם לא יענו בחיוב, שווה לשקול תביעה משפטית בצירוף ההקלטות המדוברות. ניתן לצרף לתביעה גם את החוזה המקורי ושבו אין כיתוב המונע המשך טיפול בהריון, כשמנגד המטפלות מסרבות לעשות כן. ניתן לזמן את המטפלת שתקליטי לעדות.

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי:




    דילוג לתוכן