האם אני יכול לקבל החזר כספי עבור פלאפון פגום.
יש בבעלותי מכשיר פלאפון מסוג K1 של חברת מוטורולה שעובד על רשת של חברת פלאפון , המכשיר הנ"ל נרכש מספק מורשה של חברת פלאפון , עקב בעיה שקיימת בפלאפון שהיא שיחות של אנשים אחרים חודרים לשיחות שלי כלומר אני שומע אותם והם שומעים אותי . דיווחתי לחברת פלאפון במוקד שרות 166* על הבעיה ונעשתה בדיקה של השיחות ונמצא הדבר נכון . ונאמר לי שהבעיה במכשיר נגשתי למרכז שרות הקרוב ונאמר לי שהטיפול נעשה רק בעין המפרץ רחוב מאוד מבייתי ובמקום מסוכן נאמר לי לפנות ל 166* התקשרתי ל 166* ולא עונים שם אז הלכתי למקום שבו נרכש המכשיר ודרשתי את כספי עבור המכשיר . המוכרת טענה שלא ניתן להחזיר כסף לאחר שנה וחצי וזו מדיניות החברה , ואני טענתי שמדיניות החברה לא מעניינת אותי מאחר שאני רכשתי את המכשיר פה והוא היה פגום בזמן הרכישה ולא ניתן היה לברר בשום דרך על הבעיה בזמן הרכישה . אני רוצה לתבוע את החברה ורוצה לדעת אם יש פה עילה משפטית
הרכישה).
לאחר שנה וחצי לא נכון לבקש החזר כספי אלא להסתפק בתיקון התקלה.
סיבתך אינה מצדיקה עילה לתביעה, נכון וראוי לתקן סוג של תקלה באמצעות שירות החברה.
בהצלחה.