החלפת חלקים לעגלת תינוק
החלפת חלקים לעגלת תינוק
ענבר
28/01/10
רכשתי עגלה של חברת צ'יקו. בחנות בה רכשתי הפנו אותי ליבואן הבלעדי. לאחר מספר תכתובות עימו, היבואן טוען כי אינו יכול לספק את החלקים שביקשתי והציע חלקים בצבעים אחרים לעגלה בתוספת תשלום. כשביקשתי את מס' הטלפון של הספק באיטליה, סרבו לתת לי ונתנו לי את כתובת האתר באינטנט. המייל באינטרנט מפנה את המכתב אוטומטית בחזרה ליבואן המקומי. האם יש משהו שאוכל לעשות בנידון?, מהם זכויותי כצרכנית?
התייחסות
איציק {}
28/01/10
שלום רב,
אם הגלגלים הנדרשים הנם במסגרת האחריות, אזי זכותך לדרוש גלגלים תואמים בלבד.
רצוי לפנות בכתוב בטרם פונים לתביעה.
אם אין מדובר בתיקון במסגרת האחריות, לא נשאר אלא להתפשר.
ההתנהלות צריכה להעשות אך ורק מול הסוכן המקומי.
אם הגלגלים הנדרשים הנם במסגרת האחריות, אזי זכותך לדרוש גלגלים תואמים בלבד.
רצוי לפנות בכתוב בטרם פונים לתביעה.
אם אין מדובר בתיקון במסגרת האחריות, לא נשאר אלא להתפשר.
ההתנהלות צריכה להעשות אך ורק מול הסוכן המקומי.