פיצוי לצרכן על איחור של טכנאי
פיצוי לצרכן על איחור של טכנאי
עושה פאנלים
27/01/10
שלום.
אני לא מבקש ייעוץ משפטי, אלא רק שואל שאלה.
היה לי ויכוח מאוד ארוך ומאוד מתיש בפורום צרכנות תפוז- בעניין סעיף 18א לחוק הגנת הצרכן.
לטענתי- צרכן שממתין בביתו לטכנאי, למשך שעתיים וחצי, הנו זכאי לפיצוי של 300 שקל.
זאת- בין אם הטכנאי הגיע ובין אם לא.
בפורום צרכנות של תפוז חושבים אחרת. לדעת כל האחרים, צרכן אינו זכאי לפיצוי כלשהו, אלא אם הוא חיכה לטכנאי לפחות 4 שעות ואז הוא זכאי לפיצוי של 300 שקל.
*******
מה דעתכם?
האם צרכן שממתין בביתו 3 שעות או שעתיים וחצי, זכאי לפיצוי כלשהו?
התייחסות
איציק {}
28/01/10
שלום רב,
בכדי לקבל פיצוי בהתאם ל "חוק הטכנאיים" יש להתייחס בתחילה להסדר שנקבע בין הלקוח לטכנאי.
א. אם נקבע שהטכנאי יגיע בין השעות 14:00-16:00 ובפועל הגיע באיחור של שעתיים מעבר לשעתיים הנ"ל, זכאי הלקוח לפיצוי של 300 ש"ח ללא צורך בהוכחת נזק.
ב. לעומת זאת, יכול הטכנאי לקבוע עם הלקוח שימתין לטלפון שיודיע על הגעתו ללא קביעה מראש ולא עשה כן מהשעה שקבע ובמשך למעלה משעתיים, זכאי הלקוח לפיצוי של 300 ש"ח.
בכדי לקבל פיצוי בהתאם ל "חוק הטכנאיים" יש להתייחס בתחילה להסדר שנקבע בין הלקוח לטכנאי.
א. אם נקבע שהטכנאי יגיע בין השעות 14:00-16:00 ובפועל הגיע באיחור של שעתיים מעבר לשעתיים הנ"ל, זכאי הלקוח לפיצוי של 300 ש"ח ללא צורך בהוכחת נזק.
ב. לעומת זאת, יכול הטכנאי לקבוע עם הלקוח שימתין לטלפון שיודיע על הגעתו ללא קביעה מראש ולא עשה כן מהשעה שקבע ובמשך למעלה משעתיים, זכאי הלקוח לפיצוי של 300 ש"ח.