האם יש מקום להגיש תביעה נגד חברת הדרן בעקבות בעיית התקנון?
עזרה בבקשה
יריב
27/01/10
שלום שמי יריב ואני נמצא כרגע בשירות סדיר. פרסמתי פה הודעה לפני כשבוע וחצי. לתזכורת ההודעה היא :
"אני מבקש עזרה בקשר לבעיה הבאה.
אני ועוד חבר קנינו כרטיסים מראש למופע דרך חברת הדרן. בשל אירועים שלא תלויים בי בשעות שירותי בתפקיד(משרת כשוטר בסדיר) הגענו באיחור לקופות והקופות היו כבד סגורות.כל ניסיונות מצדנו למצוא מישהו הקשור להפקה נכשלו.חוץ מהלילה הנורא שעבר עלינו ניסינו לדבר עם החברה על מנת שיפצו אותנו, כי אחרי הכול סך סכום הכרטיסים נע על 360 ש"ח שזהו סכום ענק עבור חיילי סדיר אך הם טענו שרשום בתקנון שמ15 דקות אחרי תחילת המופע אין חובת כניסה (למרות שהם נשארו כ3 שעות לאחר מכן). המצב שנוצר זה שכול הכסף הגיע לכיס החברה בלי שראינו תמורה קטנה עבורה. יש לציין שאנשים עם כרטיסים ביד נכנסו למופע בכל שעות המופע."
עכשיו הומלץ לי לנסות לפנות אל הדרן וכך עשיתי אך ללא תועלת. עכשיו נאמר לי פה שבגלל שיש להם תקנון שרשום שם שאחרי 10 דקות משעת תחילת המופע המוצהרת ,הקופות נסגרות הם מכוסים. העניין הוא כזה שבמהלך הקנייה לא שמתי לב לתקנון ולא סתם. במהלך ביצוע העיסקה אין שום מקום שבו אני מאשר שקראתי אותו לפני ביצוע העיסקה או במהלכה או שום הפנייה לקיום של התקנון. יש רק לינק קטן אליו בצד שמאל העליון של המסך. רק אחרי שנכנסתי לאתר לאחר המקרה שמתי לב אליו.
ולשאלה:
בעקבות המצב המתואר למעלה (שהתקנון לא מודגש או ללא הפנייה לתשומת לב) יש בכול זאת מקום להגיש תביעה?
--תודה רבה לעוזרים ושיהיה לכם יום טוב!
"אני מבקש עזרה בקשר לבעיה הבאה.
אני ועוד חבר קנינו כרטיסים מראש למופע דרך חברת הדרן. בשל אירועים שלא תלויים בי בשעות שירותי בתפקיד(משרת כשוטר בסדיר) הגענו באיחור לקופות והקופות היו כבד סגורות.כל ניסיונות מצדנו למצוא מישהו הקשור להפקה נכשלו.חוץ מהלילה הנורא שעבר עלינו ניסינו לדבר עם החברה על מנת שיפצו אותנו, כי אחרי הכול סך סכום הכרטיסים נע על 360 ש"ח שזהו סכום ענק עבור חיילי סדיר אך הם טענו שרשום בתקנון שמ15 דקות אחרי תחילת המופע אין חובת כניסה (למרות שהם נשארו כ3 שעות לאחר מכן). המצב שנוצר זה שכול הכסף הגיע לכיס החברה בלי שראינו תמורה קטנה עבורה. יש לציין שאנשים עם כרטיסים ביד נכנסו למופע בכל שעות המופע."
עכשיו הומלץ לי לנסות לפנות אל הדרן וכך עשיתי אך ללא תועלת. עכשיו נאמר לי פה שבגלל שיש להם תקנון שרשום שם שאחרי 10 דקות משעת תחילת המופע המוצהרת ,הקופות נסגרות הם מכוסים. העניין הוא כזה שבמהלך הקנייה לא שמתי לב לתקנון ולא סתם. במהלך ביצוע העיסקה אין שום מקום שבו אני מאשר שקראתי אותו לפני ביצוע העיסקה או במהלכה או שום הפנייה לקיום של התקנון. יש רק לינק קטן אליו בצד שמאל העליון של המסך. רק אחרי שנכנסתי לאתר לאחר המקרה שמתי לב אליו.
ולשאלה:
בעקבות המצב המתואר למעלה (שהתקנון לא מודגש או ללא הפנייה לתשומת לב) יש בכול זאת מקום להגיש תביעה?
--תודה רבה לעוזרים ושיהיה לכם יום טוב!
תקנון הזמנה
עו"ד אפי אהרונוב
מנהל
28/01/10
יריב שלום,
איני מכיר את האתר ואת נוהל ההזמנה בו. לשאלה האם הצבת התקנון כ'קישורית' באתר תיחשב כהצגתו בפני הקונה או לא אין לי תשובה מוחלטת והעניין תלוי בהתרשמות השופט. ההערכה הלא מחייבת שלי היא שיש לכם 'קייס', אך יתכן וביהמ"ש לא יראה כך את הדברים, ידחה את תביעתכם ואולי יחייב אתכם בהוצאות משפט.
שיהיה בהצלחה.
איני מכיר את האתר ואת נוהל ההזמנה בו. לשאלה האם הצבת התקנון כ'קישורית' באתר תיחשב כהצגתו בפני הקונה או לא אין לי תשובה מוחלטת והעניין תלוי בהתרשמות השופט. ההערכה הלא מחייבת שלי היא שיש לכם 'קייס', אך יתכן וביהמ"ש לא יראה כך את הדברים, ידחה את תביעתכם ואולי יחייב אתכם בהוצאות משפט.
שיהיה בהצלחה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
