0

שאלות היום

0

תשובות השבוע

0

סה”כ תשובות באתר

תביעת בנק-אפשרי?

| 3
תביעת בנק-אפשרי?
שנית 19/01/10

שלום וברכה,
רציתי לדעת האם יש באפשרותי לתבוע את הבנק שלי מאחר ולא הגיע אלי הודעה לחידוש מסגרת החשבון.התוצאה: במשך כחודש וחצי-חודשיים מחזירים לי את ה.קבע,מעבירים לי הלוואות לפיגור,ריביות כמובן..בלי שאף נציג ופקיד טורח להתקשר ולעדכן..אה..וגם דיברתי עם פקידה מהבנק,(הורדתי סכום מהפק"מ לעו"ש בגלל העניין הזה..) שגם היא לא אמרה כלום בנושא..ממש מקומם! רק עכשיו זה נודע לי ולא ישירות מהבנק אלא ע"י נציג טלפוני של "לאומיפון"
האם אוכל לעשות משהו בנדון? האם גם להם יש אחריות להודיע או שזו בעייתי הבלעדית?

עוד משהו-לפני כחצי שנה לקחתי הלוואה ואני בטוחה שהפקידה דאז שאלה אותי לגבי חידוש מסגרת ועניתי שכן-כי הייתי בהריון(הריון ראשון על כל התחלותיו) וקרובה ללדת..רציתי לסדר את כל העניין הזה מבעוד מועד.

בברכה ואודה לתגובה ולהתייחסות,שנית.

מוזמנת להכנס אבל המתיני לאפי
מישהו 20/01/10
ראשית, לגבי נושא אחריות הבנק בנוגע להודעה על סיום המסגרת,המתיני לאפי.
קראתי את פנייתך ואני לא ממליץ למהר ולתבוע כי על סמך מכתבך נראהכי יש לך אחריות לא מעטה,היכן היית שכל כך הרבה פעולות בוצעו בחשבונך ולא אושרו? יש לך בהחלט אחריות,אדם אמור לעקוב על ענייניו על אחת כמה וכמה על ענייניו הכספיים.
לא לשכוח כי הבנק יכול לטעון כי שלח לך הודעה על סיום המסגרת וכן
מן הסתם יפיל את האחריות עלייך(הרי זה חשבון שלך).
מומלץ: לפנות לסניף הבנק שלך ולסיים את המחלוקת בתוך הסניף.
ואגב,תגדילי גם מסגרת באותה הזדמנות..

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי:




    דילוג לתוכן