0

שאלות היום

0

תשובות השבוע

0

סה”כ תשובות באתר

הפרת אחריות מוצר

| 7
הפרת אחריות מוצר
גרי 15/01/10

שלום, לפני כשנה קניתי משקפי ראייה חדשות מהסוג שאין בהם מסגרת.לפני כשבוע שמתי לב כי בעדשה של המשקפיים ישנו סדק קטן שאפשר לראות אותו בבירור במקרה שיש לך ראיה טובה או בעזרת כלי של אופטיקאי. סדק כזה בדר"כ אינו צפוי ויכול להתפשט ולגרום לשבר.ניגשתי במהירות לאופטיקה כדי להחליף עדשה מכיוון שתוך שבו נגמרת האחריות.בעל האופטיקה בחן את המשקפיים, ביקש שאני אשאיר אותן וגם ציין: אתה יודע שהאחריות נגמרת תוך שבוע.לאחר כמה ימים, יצרתי עם האופטיקה קשר, והתשובה שקיבלתי הייתה כי אין שום סדק.הייתי רוצה להגיש נגד האופטיקה תביעה.שאלתי היא איך מבצעים זאת וגם איזה גוף ניטרלי מוסמך לבצע בדיקה על המוצר ולתת מסמך סיכום על תקינותו.תודה

תביעה קטנה
עו"ד אפי אהרונוב 17/01/10
גרי שלום,

ניתן להגיש תביעה קטנה. רקע כללי על ההליך והדרכה תוכל למצוא באתר התביעות הקטנות - www.smallclaims.co.il.

בכדי להצליח בתביעה עליך לתמוך אותה בחוות דעת של מומחה, למשל, אופטיקאי שיבחן את המוצר ויהיה מוכן להגיע לדיון להעיד על הפגם.

שיהיה בהצלחה.

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי:




    דילוג לתוכן