בקשה לתמיכה בהגשת תביעה
בקשה לתמיכה בהגשת תביעה
רנה
08/12/09
שלום,
אני עוברת מסע יסורים מול חב' שרות. באחריות החברה לתקן לי מכשיר חשמלי. היא טוענת שאין לה חלפים. נותרתי עם מכשיר מקולקל בזמן שאני ממשיכה לשלם בתשלומים שרות לחברה
אני מאוד מעוניינת להגיש נגדם תביעה. לפי חוק הגנת הצרכן אם הם לא מחליפים לי חלק הם יכולים "לחטוף" קנס של עד 10000 ש"ח.
עבר כמעט חודש ואני מתוסכלת נורא. ביקשתי מחב' האשראי לבטל את החיובים וגם להם לוקח נצח לברר את העניין.
אנא עזרו לי.
תודה רבה רבה מראש
רנה
לא מתקנים כי אין חלקים
אייזיק {}
08/12/09
שלום רב,
נכון בשלב זה לכתוב מכתב מפורט ומסודר באופן כרונולוגי למנהל החברה ולבקש פיתרון מיידי לתקלה, כולל פיצוי כספי על אי התיקון מעבר להיגיון הסביר, המנעות שימוש במוצר בשל מצבו וכן זיכוי כספי על החיוב החודשי שהמוצר עמד ללא שימוש.
אם מדובר בחברת ביטוח שנותנת שירות תיקונים במסגרת פוליסה שנעשתה על ידי סוכנות ביטוח, יש לכתב ולערב גם את הסוכן כולל חברת הביטוח.
נכון בשלב זה לכתוב מכתב מפורט ומסודר באופן כרונולוגי למנהל החברה ולבקש פיתרון מיידי לתקלה, כולל פיצוי כספי על אי התיקון מעבר להיגיון הסביר, המנעות שימוש במוצר בשל מצבו וכן זיכוי כספי על החיוב החודשי שהמוצר עמד ללא שימוש.
אם מדובר בחברת ביטוח שנותנת שירות תיקונים במסגרת פוליסה שנעשתה על ידי סוכנות ביטוח, יש לכתב ולערב גם את הסוכן כולל חברת הביטוח.