מכיר שאינו במלאי
יש לי מכשיר ישן – ואין להם אפשרות לתקן
שירה
06/02/09
יש לי מכשיר סלולרי שהתקלקל לאחרונה. הלכתי לסלקום ומסרו לי שאין אפשרות לתקן אותו כי המכשיר יצא מהמלאי. אני לא מעוניין בשדרוג ולא בהחלפה. הם שולחים אותי הביתה בטענה ש"אין מה לעשות". מה עושים?
מכיר שאינו במלאי
עו"ד יקי רנד
מנהל
06/02/09
אני יוצא מתוך נקודת הנחה כי מכשירך נרכש באמצעות סלקום ולא דרק ספק חיצוני.
במידה וכן, יש לבדוק לעומק, את תנאי חוזה ההתקשרות שלך אל מול סלקום, והאם קיימת לסלקום אחריות כלשהי בתיקון המוצר או בהחלפתו, והאם אתה מחויב למסלול כלשהו אשר יוביל למצב אבסורדי בו אתה משלם מבלי לדבר.
במידה וכן, יש לבדוק לעומק, את תנאי חוזה ההתקשרות שלך אל מול סלקום, והאם קיימת לסלקום אחריות כלשהי בתיקון המוצר או בהחלפתו, והאם אתה מחויב למסלול כלשהו אשר יוביל למצב אבסורדי בו אתה משלם מבלי לדבר.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי