לא

|

האם לשלוח דרישת תשלום לחברה בע"מ או לפתוח מיד תיק

עמי 06/06/13
ברשותי פסק דין כנגד עסק שהוא חברה בע"מ. אני רוצה לפתוח כנגדם תיק בהוצל"פ. מאחר ומדובר בחב' בע"מ האם יש צורך לשלוח להם מכתב דרישת תשלום טרם פתיחת התיק? 

לא

עו"ד שרגא משה 07/06/13
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן