האם ניתן להפחית חוב ל-0 כדי לא לסגור תיק בהוצל"פ?

|

שאלה דחופה: הפחתת החוב ל-0 על מנת לא לסגור את התיק

אור 02/06/13
שלוםאני משמש ככונס כנגד החייב. אני מעוניין להפחית את החוב בהסכמה ל-0 בכדי לא לסגור את התיק תמורת ערבויות אחרות על מנת לאפשר לחייב להמשיך לנהל את עסקיו.האם ניתן להפחית ל-0?תודה

איפוס תיק בהוצל"פ

עו"ד שזר .ת 02/06/13
לטעמי התיק יסגר- אבל יתכן שלא הבנתי את כוונתך עד הסוף.

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן