למה הרשם העביר את הבקשה לתגובה לאחר ששילמתי חוב בתיק הוצל"פ?

|

תשלום חוב

מישהי 06/02/13
שילמתי חוב בתיק הוצל"פ במלואו.
לאחר מכן הגשתי בקשה לסגירת התיק.
הרשם נתן החלטה לתגובת הצד השני.
למה?
הזוכה קיבל את מלוא הכסף בתיק כולל ריביות של 4 שנים.
אז למה הוא העביר לו לתגובה? למה פשוט לא סוגרים לי את התיק?
האם הרשם פעל בגדר סמכותו?
מה לעשות?

סגירה

עו"ד שמשון רוקח 07/02/13
בד"כ זוכ סוגרים תיקים
יחד עם זאת תיק עם יתרת 0 ייסגר לבד
אם ישהליכים תבקש לבטל
תדבר עם עו"ד של הזוכה והוא יסגור את התיק
עורכי דין הם לא כל כך רעים
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן