האם גרושתי יכולה לפתוח תיק בהוצלפ על ביטול הסדרי ראיה?

|

איומים בהוצלפ דחוףף

מיקי 18/01/13
בהסכם הגירושים שלי רשום שאם אני מבטל מעל פעמיים בחודש את הסדרי הראיה אני משלם לגרושתי 100 ש"ח על כל ביטול נוסף , שייחשב כמו מזונות לכל דבר ועניין. גרושתי מבטלת את הסדרי הראייה שלי בטענה שהילד חולה ואז בסוף החודש היא מאיימת כי היא תפתח לי תיק בהוצלפ , האם חובת ההוכחה היא עליי ? והאם מותר לה לפתוח ככה תיקי הוצלפ,כמו כן היא מאיימת כי אני אצטרך לשלם להוצלפ בגין פתיחת התיק ועוד ריביות ועמלות. האם זה נכון?

תיק מזונות

עו"ד שזר .ת 19/01/13
אם הבנתי נכון כל אחד מכם יכול לפנות ללשכה בטענה של הפרה של הסדרי ראיה, כך שלא הבנתי למה האיום הוא כלפיך?
באם היא תפתח תיק תגיש בקשה בטענת פרעתי , ואני מאמין שכך גם יהיה ההיפך , כך שאין יותר מדי על מה לחשוש...
בברכה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן