כיצד יש לפטר עו"ד מתיק הוצאה לפועל ומי משלם את שכר הטרחה?

|

שלום רב. לפני כשנה עו"ד התחילה לטפל בתיק הוצ"ל

גלי 22/09/12
נגד חברה בע''מ - היא הסכימה לטפל בזה כיוון שייצגה אותי בתיק צוואה

בינתיים פיטרתי אותה בתיק צוואה והעו'ד החדש ביקש שאעביר את התיק אליו

אני קצת מבולבלת:

1. מי צריך לפטר אותה מתיק זה - אני או העו''ד החדש

2. מי צריך לשלם את השכ''ט על ייצוג זה - אני או הנתבע

3. האם כל יום שעובר מאז שהתיק הועבר להוצ''ל הכסף צובר ריבית והצמדה

תודה רבה

פתיחת תיק הוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 23/09/12
1. מי צריך לפטר אותה מתיק זה - אני או העו''ד החדש

עו"ד שלך יכול להכניס הודעה על שינוי בא כוח, ולשלוח לה מכתבך.

2. מי צריך לשלם את השכ''ט על ייצוג זה - או הנתבע
תלוי מה שסוכם בינך לבינה בהסכם שכ"ט בינכם.

3. האם כל יום שעובר מאז שהתיק הועבר להוצ''ל הכסף צובר ריבית והצמדה
כן - ריבית והצמדה כחוק.

. מי צריך לפטר אותה מתיק זה - אני או העו''ד החדש

2. מי צריך לשלם את השכ''ט על ייצוג זה - אני או הנתבע

3. האם כל יום שעובר מאז שהתיק הועבר להוצ''ל הכסף צובר ריבית והצמדה

תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן