מה עלי לעשות לאחר קבלת הודעה על תיק איחוד והחלטת ראש הוצל"פ?

|

איחוד

ריקי 25/06/12
אני זוכה בתיק. קיבלתי הודעה שנפתח תיק איחוד והחלטת ראש הוצל"פ שגובה הצו יעמוד על 400 ש"ח. מה אני צריכה לעשות? ללכת להוצאה לפועל?

תיק איחוד

עו"ד שזר .ת 25/06/12
לא.
צריך לעקוב שהוא משלם את הצו.
את תקבלי רק את החלק היחסי.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן