מה זה ביטל את התיק?

|

ביטול דיון

נופר 24/05/12
שלום -נפתח נגדי תיק בהוצאה לפועל, ביקשתי דיון שנקבע ל-4.6. בתובע נגדי ביטל את התיק נגדי. איך אני מבטלת את הדיון. ופתחתי נגדם תיק איך אני מבטלת?

מה זה ביטל את התיק?

עו"ד שרגא משה 25/05/12
אם הוגשה בקשה לסגירת תיק ההוצל"פ, אזי הדיון יבוטל מאיליו משאין תיק.

בררי במרכש המידע של ההוצל"פ האם התיק חי וקיים או סגור.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן