האם חוב בהוצאה לפועל ימשיך לצבור ריבית גם לאחר הסדר תשלומים?

|

האם חוב בהוצל'פ ממשיך ' לתפוח' למרות הסדר התשלומים

דוד 11/12/11
שלום רב - יש לי תיק בהוצל'פ - האם אם אגיש בקשה בהוצל'פ לפרוס לי את החוב לתשלומים חודשיים - האם החוב יצבור ריבית או כל סכום אחר מיום ההחלטה , גם במידה ואעמוד בהסדר התשלומים
תודה מראש

הסדר תשלומים בהוצאה לפועל

עו"ד שזר .ת 11/12/11
החוב ימשיך לצבור ריבית.
הדרך למנוע את הריבית של ההוצאה לפועל הוא הסדר עם בא כוח הזוכה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן