האם מותר לשלוח מכתב אזהרה על חוב מלפני 7 שנים ללא הודעה מוקדמת?

|

ברור לגבי הודעה מראש לפני הוצל"פ

דוד 14/03/11
שלום קיבלתי מכתב אזהרה מהוצל"פ על חוב מלפני 7 שנים אשר אני כרגע מברר לגביו פרטים רציתי לדעת אם מותר להם לשלוח הודעה זו ללא כל הודעה מוקדמת במשך כל אותן השנים.תודה

התישנות שטרות וגבית שטרות לאחר 7 שנים האם אפשר

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 15/03/11
שלום לך
ההתישנות של השטרות היא 7 שנים
אם מדובר בסוג תיק אחר זה נושא שונה
אפשר לבקש לקזז את הריביות וההצמדה של ה 7 שנים.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן