מה הדרך הנכונה לגבות צ'קים שחזרו: הליך הוצל"פ או תביעה רגילה?

|

מה עדיף ? הליך הוצל"פ או הגשת תביעה ?

דני 30/11/10
שלום רב, ברשותי מספר צ'קים של לקוח בסך כולל של כ 100,000 ש"ח כשכולם חזרו עקב סגירת חשבון הבנק . מה הדרך הנכונה עלמנת לגבות הסכום ? הליך הוצל"פ או הליך של תביעה רגילה ? לתשובתכם המלומדת אודה

תשובה

עדי 30/11/10
שלום דני,
כשיש בידך שיקים שחזרו אינך זקוק לתביעה כלל, אלא לפתיחת תיקי הוצאה לפועל - במידה והשיקים הם מאותו אדם בגין אותה עסקה, הרי שתצטרך לפתוח תיק אחד בלבד. במידה וכל שיק או כמה מהם הם מאנשים שונים ו/או מעסקאות שונות - תוכל לפתוח מספר תיקי הוצאה לפועל לפי העניין.
באם תהיה מעוניין, אשמח לשלוח לך את טופס המתאים.
בהצלחה

פתיחת תיק הוצאה לפועל

עו"ד שזר תומר 30/11/10
פתיחת תיק או תיקי הוצאה לפועל כמובן.
בסכום כזה, תשקול לשכור שירותי עו"ד שמתמחה בגביה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן