איך לגבות שכר טרחה מלקוחה לאחר זכייה בפסק דין בתביעות קטנות?

|

שאלה דחופה

לי 20/09/10
רציתי לדעת כיצד עליי לגבות שכ"ט מלקוחה אשר זכתה בפס"ד בתביעות קטנות ?  מהי הפרוצדורה? תודה!

שכר טרחה

עו"ד 20/09/10
נהוג לגבות אחוז מסויים מפסק הדין במידה ובוצעה גבייה בפועל, בצירוף שכ"ט שנקבע בהוצלף.

יש עורכי דין שמסתפקים רק בשכ"ט שנקבע בהוצל"פ.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן