האם יש לפרט את כל תיקי ההוצל"פ בתצהיר להכרזה על חייב מוגבל?

|

חייב מוגבל

יוסי 15/07/10
האם כשמגישים תצהיר לבקשה להכרזה על חייב מוגבל באמצעים צריך לפרט בו את כל תיקי ההוצל"פ ומה הסיבה להיווצרותם או לכל תיק לעשות תצהיר?

חייב מוגבל

עו"ד שזר תומר 15/07/10
צריך להסביר באופן כללי אודות מצב ההסתבכות, לא פרטני לכל תיק. יותר חשוב נושא המצב הכלכלי היום והאסמכתאות.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן