כיצד אפשר להגיש הוצאה לפועל על חוב בהסכם חתום עד 50 אלף ש"ח?

אי תשלום חוב בהסכם חתום

רם 19/03/10
האם אפשרי להגיש הוצאה לפועל על החזר חוב שאדם חתום בהסכם כי יחזיר את החוב בתשלומים ואינו משלם ? במידה ואפשרי היכן מיגישים והאם כרוך בתשלום? למי כמה?

תגובה

עו"ד משה שרגא מנהל 22/03/10
אם הסכום נוא עד 50 אלף ש"ח ניתן להגיש תביעה בהוצל"פ או בבימ"ש.

אם למעלה מזה יש להגיש בבימ"ש.

מנהל פורום הוצאה לפועל

דרך מנחם בגין 65, תל אביב

077-5412650

ms@praklit.info

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן