האם ניתן להטיל צו מאסר נגד חייב שהגיש טענת "פרעתי"?

|

מאסר

שנבג 28/01/10
האם נכון לומר כי לא ניתן לתת ו/או לבצע צו מאסר נגד חייב כאשר זה הגיש בקשה לטענת "פרעתי"? ואם כך הוא הדבר , היכן הדבר מצויין בחוק ההוצל"פ? האם הכוונה לסמכות הרשם לעכב את ביצוע פסק הדין עד להחלטה בבקשה זו (ס' 19) או שמא בסעיף אחר?

התייחסות

איציק {} 30/01/10
שלום רב,
מעבר להגשת "טענת פרעתי" יש לסמן על הטופס או לצרף חדש "בקשה לעיכוב הליכים" שזה כולל מאסר עד להחלטה בטענת פרעתי.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן