האם שיחה מחוץ לאולם בית המשפט יכולה להוות לשון הרע?
ויכוח בנושא צחוק על נכות מחוץ לחדר הדיונים
הוכדורך 36
24/06/26
בהמתנה לפס"ד מחוץ לאולם הדיונים, התעורר ויכוח ביני לבין נציגת נתבעת 2 על כך שבכניסה לדיון צחקה על נכותי. נציג נתבעת 1 צילם אותי טוען טענות אלו, כאשר חוץ ממני ומהנתבעות היה קהל של 4-6 אנשים . האם הנתבעות יכולות לטעון ללשון הרע? האירוע אגב באמת קרה אך מן הסתם קשה להוכיח
האם שיחה מחוץ לאולם בית המשפט יכולה להוות לשון הרע?
עו"ד אורי שורר
מנהל
24/06/26
שאלה לא פשוטה. גם פסיקת בתי המשפט טרם הכריעה במפורש האם שיחה המתנהלת מחוץ לאולם הדיונים הינה חלק מההליך המשפטי או לא. ככל שניתן לטעון כי מדובר בשיחה הקשורה להליך המשפטי, כי אז ישנה חסינות מוחלטת על כל מה שנאמר בשיחה ולא ניתן להגיש תביעה בגין לשון הרע.
מנגד, ככל שהשיחה לא הייתה קשורה להליך המשפטי או שלא ניתן להוכיח את הקשר, כי אז ישנה חשיפה ללשון הרע.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
