איך כדאי לי לנהוג במקרה בו קונה דורש החזר חלקי ומטריד אותי?
הטרדה
כמה ימים לאחר מכן, הוא כתב לי שהספרים במצב פחות טוב משהיה רוצה, ודרש ממני להשיב חלק מהתשלום. כמובן שסירבתי אבל הבחור לא מרפה ממני. הוא כל הזמן כותב לי, מתקשר אליי, שולח לי בקשות בביט ומתקשר אליי וכותב לי גם ממספרים אחרים.
אני לא רוצה להסכים לדרישה שלו רק כי הוא אדם לא מווסת רגשית.
מה כדאי לעשות?
איך כדאי לי לנהוג במקרה בו קונה דורש החזר חלקי ומטריד אותי?
פונה יקרה, ראשית, שווה לבדוק בפורום תביעות קטנות מה הפסיקה אומרת בנושא האפשרות של אדם שקנה ממך הספרים לחזור בו מהעסקה. כך או כך, אני מבין שהוא כנראה פשוט רוצה לקבל חלק מהתשלום חזרה ולא לבטל את העסקה. במקרה שאת מתארת את צריכה להחליט מה עדיף לך? יכול להיות ששווה לך פשוט להציע לו לבטל את העסקה ושיחזיר הערכה ויקבל את כספו. אפשרות אחרת, להודיע לו בכתב שאת מבקשת שלא יצור עימך יותר קשר וכי הוא מטריד אותך ואם ממשיך בכך לחסום אותו ואף להתלונן כנגדו במשטרה ואולי אף להוציא כנגדו כהמשך לכך צו למניעת הטרדה מאיימת דרך בית המשפט ( השאלה האם כניסה למסלול פלילי מולו והכוחות הנפשיים והזמן שיבוזבז לך שווים לך על פני ביטול העסקה או היענות חלקית לבקשתו ) . מקווה שהייתי לך לעזר
מנהל הפורום הפלילי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
