האם שכר הטרחה של המגשר בגובה 750 ש"ח לשעה נחשב סביר?
שכר טרחת מגשר בהליך גישור
מרדכי
17/06/26
שלום
הגשתי תביעה (אני לא מיוצג) וכל הצדדים הסכימו להפנות את ההליך לגישור.
מונה מגשר שהודיע שהוא גובה מכל צד 750 שח + מעמ לכל שעת עבודה
1. האם שכ"ט זה נחשב גבוה? ממוצע? נמוך?
2. האם מקובל שהתובע מתנה את הגישור בכך שהנתבעים ישלמו את שכר הטרחה במקומו?
תודה
הגשתי תביעה (אני לא מיוצג) וכל הצדדים הסכימו להפנות את ההליך לגישור.
מונה מגשר שהודיע שהוא גובה מכל צד 750 שח + מעמ לכל שעת עבודה
1. האם שכ"ט זה נחשב גבוה? ממוצע? נמוך?
2. האם מקובל שהתובע מתנה את הגישור בכך שהנתבעים ישלמו את שכר הטרחה במקומו?
תודה
האם שכר הטרחה של המגשר בגובה 750 ש"ח לשעה נחשב סביר?
עו"ד אבי קיסוס
מנהל
21/06/26
שלום רב,
ראשית המחיר סביר, מעט גבוה אבל בגדר גבולות הגזרה של המגשרים.
שנית השאלה לא כל כך מובנת אבל כל אחד מהצדדים יכול להציע מגשר, ואם צד אחד הציע מגשר והצד השני חושב שהמגשר לא אובייקטיבי אז ניתנת האפשרות לפסול את המגשר. בד"כ כשממנים מגשר שני הצדדים בוחרים בו יחדיו, וממילא שני הצדדים משלמים את שכ"ט.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
