האם עובד יכול לתבוע פיצויי פיטורין לאחר הסכם פשרה?

|

שאלה

רוני 01/05/25
עובד במהלך העבודה הגיש תביעה נגד המעסיק על כל הזכויות שלא שולמו ובהסכם פשרה נרשם לסילוק סופי ומוחלט למעט רכיב הפצויים , אחרי 3 שנים הפסיק עבודה , האם יכול לתבוע רכיב פיצויי פיטורין והאם יש צורך לצרך לכתב תביעה בקשה כלשהיא למשל פיצול סעדים ??

ייעוץ לגבי תביעה

עו"ד רעות שגיב מנהלת 04/05/25

שלום רב

לא ניתן לייעץ בלי לראות את הסכם הפשרה, ודאי לא לגבי הצורך בפיצול סעדים.

 

מנהלת פורום דיני עבודה

המסגר 35, מגדל סקיי, תל אביב

03-7700655

reut@gsg-law.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן