בדיקה האם מוצר פגום או לא לפי כתב אחריות
היי ליאור
שאלתי אותך לפני כמה ימים בנוגע לאחריות (תשובה מה-17.3). ראשית, תודה על המענה.
אני רק אחדד את השאלה כי מרוב מלל כנראה זה התפספסף.
האם זה חוקי שבפועל המוצר באחריות וקובעים לי שאם אין מדובר בתקלה, יחייבו אותי בתשלום? כנ"ל בנוגע לזה שלא ישלחו טכנאי ללא הקלטה כאשר הפלאפון לא מצליח לקלוט את הרעש.
בעצם בפועל מצפים ממני שאני אהיה טכנאי ואקבע אם יש תקלה או לחילופין במקרה השני שיהיה לי ציוד הקלטה מקצועי כדי שיסכימו לשלוח טכנאי.
שלום
צריך כמובן לקרוא את כתב האחריות אבל על פניו נשמע שמדובר בהתנהלות בעייתית מצד הצרכן העלולה לעלות לכדי תנאי מקפח בחוזה אחיד, בפרט אם העניין של התשלום עולה באופן חד צדדי רק כאשר אתה מפעיל קריאת שירות ומבקש שישלחו טכנאי לבצע בדיקה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!