המשך - האם מספר פניות לגיטימיות לנותן שירות עשויות לעלות לכדי "הטרדה באמצעות מתקן בזק"
אני פניתי עשרות פעמים בכתב וטלפון לכל מיני עובדים בחברה, כמה פעמים עלבונות ואיומים לא פלילים עקב חסור שביעות רצון מאי מתן מענה לבעיה שלי והעוגמת נפש שנגרמת לי
לא מדובר בעסק קטן
במשך כמה חודשים
מדובר בבעיה דחופה שרק הוא יכול לפתור ואני מתוסכל מאי מתן מענה
הוא מתעלם ממני בחוסר אכפתיות ולא בדוק ולו פעם אחת בודדת למה אי פונה
הוא אמר לי שפניותי הטרדה בגסות רוח וחוסר אכפתיות
אין לי כסף להליכים משפטין שיוכריחו אתו לענות לי וזה דחוף
האם ניתן לטעון לחסור עניין בציבור אם אם אני טוען שמתן מענה שלא צריך לגרום לו לטירחה יפתור את הבעיה?
הוא חייב להשיב לי על לפניות על פי חוזה משפטי כך שזה מילה שלי נגד שלו אני טוען שמותר והוא טוען שאסור
האם ניתן לטעון שהאמצעי המתאים לפתרון הבעיה זה פתרון כמה מענה לבעיה שלי? ולא ההליך הפלילי
היי שגיא,
רשמת כי ההודעות גם כללו איומים ולכן יש גם לקחת בחשבון עבירה של איומים (בנוסף לעבירת הטרדה באמצעות מתקן בזק).
ברור כי לא כל הגשת תלונה (הגם שישנן ראיות) תוביל בסופו של דבר להגשת כתב אישום וישנם מקרים בהם התיק יסגר "נסיבות העניין אינן מצדיקות העמדה לדין" או הליך של הסדר מותנה.
בכל מקרה אם הוגשה כנגדך תלונה וזומנת לחקירה מומלץ להתייעץ לפני כי לפעמים ההבדל בין הגשת כתב אישום לגניזת התיק תלוי בגרסת החשוד בחקירה שלו.
בברכה,
שחר לדובסקי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!