האם מספר פניות לגיטימיות לנותן שירות עשויות לעלות לכדי "הטרדה באמצעות מתקן בזק"
אם יש לי בעיה אם משהו שנותן לי שרות, הוא לא פותר לי בעיה באשמתו עקב חוסר אכפתיות ואני ממשיך לפנות אליו עקב דחיפות הבעיה ועקב החוזה ביננו
אם הוא בוחר לפנות להליך הפלילי בגין הטרדה
האם ניתן לטעון לפי עקרון השיוריות שמשלוח מכתב אחד עם פתרון לבעיה ומענה במאמץ סביר יפסיק את פניות והדבר יתאים לעקרון השיוריון והעדר עניין בניהול הליך משפטי פלילי שלא יפתור את הבעיה?
היי שגיא ותודה על פנייתך,
נראה שמדובר בסכסוך אזרחי אך אנסה לתת מענה בכל הנוגע להטרדה באמצעות מתקן בזק.
החוק מדבר על שימוש באופן ש(בין היתר) יש בו כדי להטריד. בגדול בוחנים את תוכן הפניה ומספר הפניות. הכוונה אדם יכול לשלוח מספר מצומצם של הודעות בעלות תוכן פוגעני וזה ייחשב להטרדה ואילו אחד אחר יישלח תוכן לגיטימי אך בכמויות וגם זה יחשב להטרדה.
נניח שאדם נתן לך שירות ואתה לא מרוצה מהשירות (ולא ממש משנה מי צודק) ואתה כל יום מתקשר אליו 10 פעמים בשעה 4 לפנות בוקר זה יכול להיחשב להטרדה גם אם התוכן של הדברים אינו פוגעני או מטריד.
לעניין שלך - אם אדם נתן לך שירות ואתה לא מרוצה ולאחר מספר פניות הוא לא מוכן לתת מענה אתה יכול לשקול לתבוע אותו.
בהצלחה,
שחר לדובסקי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!