0

שאלות היום

0

תשובות השבוע

0

סה”כ תשובות באתר

בנק וחיסיון מידע לקוח

בנק וחיסיון מידע לקוח
פנ 10/02/25

שלום, 1.פניתי בכתוב לבנקאי באתר הבנק בשאלה, איך אני מפקידה בחשבוני צ'ק בנקאי (לפקודתי, בסכום גבוה), האם בנייד או באמצעות בנקאי בסניף. גם ציינתי את המקור לצ'ק הזה. 2.קבלתי תשובה בכתב, שעלי לקבוע פגישה בסניף. 3.מאחר ולא הצלחתי לקבוע פגישה במערכת. כתבתי שוב ודיווחתי על התקלה. 4.חזר אלי בטלפון בנקאי מהסניף, ובדרך אגב שאל, בקשת גם אחזור מידע 8 שנים? עניתי שלא. ובזה הסתיימה השיחה. 5.למחרת הגעתי לסניף והפקדתי את הצ'ק. 6. כמה ימים אחכ מצאתי מכתב בתיבת הדואר באתר הבנק, לפיו, בגין אחזור מידע, חשבוני יחוייב בעמלה בסך 16 ₪. כלומר, בוצעה פעולת אחזור מידע! למרות, שבשיחת טלפון שללתי בקשה כזו. 7.פניתי בכתוב לבנקאי, דרשתי הסבר למכתב וזיכוי מידי. 8.אתמול חזר אלי בטלפון בנקאי מהסניף, אמר שזוכר, ששללתי את הבקשה לאחזור מידע, והוא יזכה אותי בגין העמלה שנגבתה. אמרתי לו, שזו הבעיה הקטנה. הבעיה החמורה, שבוצעה בשמי פעולה שלא בקשתי, ומידע אישי שלי נחשף לעיניים, שאין להן הרשאה לכך. ואני שוקלת פנייה למשטרה. הבנקאי הגיב, שזו טעות של בנקאי. ולא צריך לעשות עניינים.9.הסוגיה אינה נותנת לי מנוח. כעת אין לי מושג מה באמת נעשה עם המידע – האם נגרס בבנק מיד כשגילו את הטעות, או, הועבר ללקוח כלשהו שביקש עבורו את אחזור המידע, או, אחר … 10.פניתי שוב בכתוב לבנקאי, ודרשתי מכתב רשמי של המחלקה המשפטית, לפיו, התרחשה טעות, ציון מספר החשבון (יש לי כמה), הסבר מדוע בוצעה הפעולה של אחזור מידע, ואל מי הגיע המידע.11.כעת, אני מבקשת לברר מבחינה משפטית: 12.האם הבנק (בנקאי) בצע כלפי עבירות (צנעת פרט. אחר).גם אם נעשו בתום לב. 13.האם להגיש תלונה במשטרה. 14.ובעיקר, איך אני אמורה להגן עלי ועל נכסי במידה ודךף מידע. 15. תודה רבה

בנק וחיסיון מידע לקוח
עו"ד אבי זילברפלד מנהל 11/02/25

שלום,

רק אם יש לך הוכחה שהמידע הגיע לצד שלישי יש טעם לפעול. ככל שלא, יתכן שזו אכן טעות פקיד ותו לא, ואין צורך לעשות מאומה.

עו"ד אבי זילברפלד

מנהל פורום דיני בנקאות

שהם 11, פתח תקווה

03-5753443

zilber-a@zahav.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי:




    דילוג לתוכן