האם חוק הטכנאים חל?
ב31.1.25 נרכשו מוצרים באיקאה ונקבע משלוח ליום ראשון 2.2.25 בין 09:00 ל17:00 שמצריך ממני לקחת יום חופש שלם ולהמתין בבית לשם כך.
לאחר לקיחת חופש מהעבודה, בשעה 08:30 ביום המשלוח המיועד (2.2.25) התקבלה שיחת טלפון מהחברה על כך שלא ניתן לקבל את המשלוח ביום המשלוח וניתן לקבוע יום אחר עבור המשלוח.
האם על פי חוק הטכנאים אני זכאי לפיצוי מהחברה? האם יש לי מה לעשות בנידון?
שלום
כן. ניתן להגיש תביעה ולתבוע פיצוי ללא הוכחת נזק בסך של 600 ש"ח לפי חוק הטכנאים.
החוק חל על המקרים הבאים:
נותן שירות הוא מי שמחויב לתת שירות –
(א)לשם קיום חיובים בתקופת אחריות, לרבות בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א);
(ב)בהתאם לחוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות הטובין הנמצאים אצל הצרכן;
(ג)לשם התקנה או הסרה של טובין שהעוסק מכר, השכיר או השאיל;
(ד)לשם בדיקות תקופתיות במיתקני גז ביתיים;
(ה)לשם הובלה של טובין שהעוסק מכר;
(ו)בהתאם לחוזה למתן שירות מתמשך לתיקון טובין תמורת תשלום.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!