המוצר שהזמנתי לא קיים
מוצר שלא סופק, ושולם עליו בהעברה בנקאית
אילן
31/12/24
שלום, הזמנתי מוצר שלא סופק (אנחנו חודש אחרי) וששילמתי עליו בהעברה בנקאית. היום הספק אמר שאין את הדגם שהזמנתי, והציע דגם אחר – נחות. אני מעוניין לבטל את העסקה ורוצה לקבל את הכסף שלי חזרה. במידה והספק ייסרב, איך אני מתנהל מולו?
המוצר שהזמנתי לא קיים
עו"ד ליאור חאיק
מנהל
01/01/25
שלום
זכותך לבטל את העסקה ולקבל את כספך בחזרה וככול ויסרב תוכל להגיש תביעה קטנה על כל הנזקים שגרם לך
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!