0

שאלות היום

0

תשובות השבוע

0

סה”כ תשובות באתר

האם ניתן לתבוע נציג שירות על שקר וניתוק?

נציג שירות שיקר לי וניתק את השיחה
שי 16/12/24

המתנתי לאוטובוס (תחבורה ציבורית) הרבה זמן, והתקשרתי לחברה ואמרו לי שהוא עבר בכל התחנות, ולטענתי שהוא לא עבר בתחנה שאני ממתין בה, ושהוא משקר, אמר לי שינתק את השיחה וניתק, התקשרתי שוב ונציג אחר ענה לי, והמחזה חזר על עצמו. כשפניתי לפניות ציבור של החברה קיבלתי הודעה קולית שאירעה תקלה תכנית בלתי צפויה ברכב, ולא התייחסה כלל לשקרי ה'שירות הלקוחות'. שאלתי היא, האם יש דרך ו/או סיבה לתבוע את החברה על השקר והניתוק.

האם ניתן לתבוע נציג שירות על שקר וניתוק?
עו"ד אבי קיסוס מנהל 17/12/24

שלום רב,

 

ככל הנראה לא.

יחד עם זאת, בגין העובדה שהאוטובוס לא עצר בתחנה בה היית בשעה שנקבע בלוח הזמנים ייתכן שניתן להגיש תביעה קטנה.

חברות התחבורה הציבורית מחוייבות לעבוד לפי הוראות הדין, ככל שהן מפרות את הוראות הדין ניתן לתבוע בגין זה. צריך להוכיח שאכן היית בתחנה בשעה היעודה, ושאכן האוטובוס לא עבר בשעה זו. ממליץ להיעזר בעו"ד לצורך הבנת התמונה במלואה.

 

בהצלחה

 

בתקווה לימים טובים יותר ובשורות טובות

עו"ד אבי קיסוס

מנהל פורום עורכי דין

שלהב 117 ספיר, ערבה תיכונה

aykisos@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי:




    דילוג לתוכן