האם ניתן לתבוע נציג שירות על שקר וניתוק?
המתנתי לאוטובוס (תחבורה ציבורית) הרבה זמן, והתקשרתי לחברה ואמרו לי שהוא עבר בכל התחנות, ולטענתי שהוא לא עבר בתחנה שאני ממתין בה, ושהוא משקר, אמר לי שינתק את השיחה וניתק, התקשרתי שוב ונציג אחר ענה לי, והמחזה חזר על עצמו. כשפניתי לפניות ציבור של החברה קיבלתי הודעה קולית שאירעה תקלה תכנית בלתי צפויה ברכב, ולא התייחסה כלל לשקרי ה'שירות הלקוחות'. שאלתי היא, האם יש דרך ו/או סיבה לתבוע את החברה על השקר והניתוק.
שלום רב,
ככל הנראה לא.
יחד עם זאת, בגין העובדה שהאוטובוס לא עצר בתחנה בה היית בשעה שנקבע בלוח הזמנים ייתכן שניתן להגיש תביעה קטנה.
חברות התחבורה הציבורית מחוייבות לעבוד לפי הוראות הדין, ככל שהן מפרות את הוראות הדין ניתן לתבוע בגין זה. צריך להוכיח שאכן היית בתחנה בשעה היעודה, ושאכן האוטובוס לא עבר בשעה זו. ממליץ להיעזר בעו"ד לצורך הבנת התמונה במלואה.
בהצלחה
בתקווה לימים טובים יותר ובשורות טובות
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!