האם קיזוז 198 ימי מחלה לאחר 20 שנה הוא חוקי?

|

קיזוז ימי מחלה

דפנה 10/12/24
שלום. אני עובדת משנת 2003 במועצה דתית בתפקיד בלנית. לאחרונה קיבלתי מכתב שמקזזים לי 198 ימי מחלה בגלל שנעשתה טעות ורשמו לי 2.5 לחודש במקום 1.42. והם רוצים להפחית ל 1.42 לחודש. האם זה חוקי לקזז ימי מחלה מלפני 20 שנה?

קיזוז זכויות סוציאליות ששולמו ביתר בדיעבד

עו"ד אברהם סרוסי מנהל 11/12/24

על פניו נשמע לא חוקי, מאחר שאם התקיימה נורמה מסויימת על פני מספר שנים, היא התקבעה בתור ההסכם בין הצדדים.

מנהל פורום דיני עבודה

המסגר 35, תל אביב

03-735-8855

avi@sarusi-law.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן