העסק לא החזיר את הכסף
רכשתי נעליי און קלאוד ב 700 שקל ,
לאחר 7 ימים הנעל התחילה להשמיע קולות של פצפוצים מרגיזים שהטרידו והרגיזו גם את הסובבים אותי , רעש שנשמע בכל צעד שעשיתי
פניתי לשירות לקוחות שלהם , והם ביקשו שאגש לסניף שממנו רכשתי את הנעליים , ואמסור אותו לבדיקה ,דבר שאמור לקחת עד 14 ימי עסקים שזה אומר כמובן שזה ייקח לפחות 14 עסקים
ביום התשיעי כשהבנתי שזה מה שהולך לקרות ,פניתי בנימה תוקפנית לוואטסאפ שלהם ואיימתי בתביעה
כמובן שהם "קיבלו " את הנעליים מיד באותו יום וגם בדקו אותם בזריזות , אבל הסכימו להחליף לי אותם רק עם התנייה מקוממת ,שזו החלפה חד פעמית , ושאם שוב פעם אני איפול על נעל פגומה שהם ייצרו מחומרים זולים , אז אני אהיה חייב להישאר איתם .
זה. לא היה מקובל עליי
אז הם הסכימו להחזיר לי את הכסף , אבל עם עקיצה קטנה , כי לבוא לקבל החלפת נעליים אחרות במקום , זה דבר שחייב להתבצע במקום כי אי אפשר להגיד לי שאין להם נעליים בדוכן , אבל איזה כיף שאפשר לטרטר אותי , ואיזו הפתעה , אין כסף בקופה בשעה 11:00 בבוקר , גררנו אותך עוד פעם סתם עד הסניף , בזבזנו לך שעה וחצי מהחיים כמו שמסרת לנו את הנעליים לבדיקה , וכן זה רק בשביל שנפתח לך בקשת להחזרת מזומן , וגם אז תחכה עד 7 ימי עסקים .
בקיצור שמו פס על הזמן שלי , שמו פס על הכסף שלי ושמו פס על הכאבים שלי ברגליים כי הנעליים הקודמות שלי כבר שחוקות,ואני עדיין בלי הכסף ובלי נעליים כרגע
שלום
מהמתואר עולה שיש עילת תביעה
ככול והתמורה לא הושבה לך תוכל להגיש תביעה קטנה ולתבוע את נזקיך. מציע בשלב ראשון לשלוח לעסק מכתב התראה טרם נקיטת הליך ולציין שבמידה ותוגש תביעה תעתור בנוסף לפיצוי ללא הוכחת נזק לפי סעיף 31א לחוק הגנת הצרכן
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!