הגשת תביעה קטנה
04.09.24
בוקר טוב.
כידוע לכל ,ולצערנו הרב שלי ושל משפחתי המונה 13 איש (7 בוגרים 6 ילדים)
אנחנו טסנו לחופשה משפחתית בתאריך 21.8.24 ,ואמורים היינו לחזור ארצה בתאריך 25.08.24 .
הטיסות הוזמנו כ-4חודשים לפני כן
בחברת ישראייר. כמובן שקיבלנו את כל האישורים הנדרשים .
בתאריך המיועד לחזרה ארצה ,דהיינו 25.8.24 קיבלנו תחילה הודעה כי עקב המצב וכו…הטיסה נדחית.
לאחר זמן מה קיבלנו עוד הודעה במייל
כי הטיסה בוטלה לחלוטין ואין באפשרותה של ישראיר לדאוג לנו לטיסה חלופית ועלינו לדאוג לעצמנו.
אובדי עצות במדינה זרה עם ילדים קטנים בגילאים 2-9 .
הגענו לשדה בתקוה למצוא טיסה כלשהיא ולאחר כ-4שעות נואשנו מהמצב .הטיסה הקרובה ביותר היתה לעוד שלושה ימים מאוחר יותר
הווי אומר ב-28.8 .
הלילה ירד והתחלנו לחפש מקום לינה
ל3 ימים .לבסוף התמקמנו במלון זול מאוד עם מינימום תנאים במטרה לחסוך בהוצאות מאחר ולא ידענו עדיין מה לפנינו .
טיסות חדשות להזמין,
כלכלה לכל המשפחה למשך התקופה הנוספת של 3 ימים.
מוניות לשדה .
הוצאות בלתי מתוכננות .
ישראייר התחייבה להחזיר לנו את מחירי הטיסה אשר שולמו במשרדם ולא יותר.
לאור כל האמור לעיל מה הן הדרכים החוקיות העומדות לרשותנו מול חברת ישראייר ,חברת התעופה
כדי שנוכל לדרוש וכמובן לקבל את כל ההוצאות הישירות והעקיפות שהיו לנו
בעקבות הצעד החד צדדי של החברה,חברת ישראייר.
כגון:
פיצויים
עוגמת נפש
הפסד ימי עבודה לי ולשלושת ילדי
שהם בוגרים/נשואים /בעלי משפחות
ועסקים.
הפרשי מחירים בין הטיסה ששולמה
לחברת ישראייר לבין מחירי הטיסות המופקעים אותם נאלצנו לשלם
בעל כורחנו.
כלכלת המשפחה למשך 3 ימים
מוניות מהשדה לבית המלון ובחזרה
ייתכן ויש עוד דבר או שניים שלא עולים
לי בזיכרון,אבל זה המצב באופן כללי.
כאנשי מקצוע העוסקים בכך אני מאמין
שתוכלו להנחות אותי בדרך הפעולה.
אודה לכם על עזרתכם בנדון.
בברכה
חילי פז
0546557617
Pazihilli@gmail.com
שלום
צריך לקבל ייעוץ משפטי פרטני בעניין לצורך מיצוי הזכויות מהמקרה שתיארת.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!